Pagina's

zondag 5 april 2015

Uit de lappenmand

Na de afgelopen drie weken in de lappenmand te hebben gezeten, heb ik het er helemaal mee gehad. Ik ben het beu; ik heb genoeg van de zakdoeken, paracetamols, dampo, het gestoom, die vieze oordruppels en de antbiotica. Ok, ik ben nog doof aan één oor, maar moet zeggen dat dat ook wel een voordeel is. Lekker rustig met twee jongens in huis. ;) Maar goed, ik ben er helemaal klaar mee. Pasen is net voorbij, de maan is weer gevuld met licht en ook de natuur komt weer langzaam tot leven. Tijd voor wat zon, warmte en wat leven in de brouwerij!

Ondertussen heb ik tijd genoeg gehad om nieuwe plannen te bedenken; wat ik allemaal wil gaan maken en aanpakken. Daarnaast is er weer een kindje geboren, dus aan de slag met een kraamcadeautje én met het dekentje op bestelling dat verder afgemaakt moet worden. Chop chop, tijd voor actie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten