Pagina's

zaterdag 27 februari 2016

Rond boxkleed met Ollie - Verkocht

Oei, een rond boxkleed... zou ik me daar wel aan wagen? Ach ja, waarom niet. De kunst is om een perfecte ronding te maken (en deze ook te behouden tijdens het naaien). Een secuur werkje dus. Ik heb dan ook eerst een mal gemaakt, heel ouderwets met een spijker en een touwtje, en daarna met behulp van die mal de stof perfect rond geknipt.

Dit boxkleed heb ik afgewerkt met paspel. Het is mijn eerste keer dat ik met paspel werk, en ik ben er erg enthousiast over. Het is zo mooi!

Zie en bewonder ;)





2 opmerkingen:

  1. Dit mooie ronde boxkleed ligt inmiddels 'te shinen' in Amsterdam. Boaz slaapt er goed op en we hebben al vele leuke opmerkingen gekregen. Als ik naar de twee bestaande boxkleden kijk, die ik er op Marktplaats bij kreeg, dan vallen die toch echt in het niets bij dit mooie exemplaar. Heel netjes en strak gemaakt, TOP. Dankjewel daarvoor. Liefs Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen