Pagina's

maandag 11 april 2016

Rechthoekig boxkleed - Verkocht

Hoppatee, nog maar eens een boxkleed! Ze rollen zowat van mijn lopende naaimachine af! Ook deze is weer met paspel afgewerkt, een dikke vulling (wel zo fijn voor het kindje) en een verschillende voor- en achterkant. Mooi ter afwisseling.

Zo, nu even adempauze. Hoewel... een nieuw projectje zit alweer in mijn hoofd, maar dat is een project van de lange adem. Dus daar neem ik dan ook de tijd voor. Later meer nieuws hierover. Ondertussen zijn opdrachten welkom!







1 opmerking:

  1. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen